вівторок, 29 березня 2022 р.

Середа 30.03.22

 

Доброго світлого ранку, любі дітки та шановні батьки!
Дуже вдячна вам, мої маленькі школярики, за вашу старанність, наполегливість, творчість!  Я пишаюся вами!💙💛

Цікаво знати.

20 березня вважається початком астрономічної весни, іншими словами – це день весняного рівнодення, тобто день за тривалістю дорівнює ночі. Сонечко, рухаючись своєю траєкторією, перетинає екватор і піднімається догори. 

-На вашу думку, які наслідки матиме підняття сонечка все вище і вище над горизонтом?

 Саме цей день наші предки вважали великим днем і святкували «сонячне свято», час, коли день перемагає ніч, весна – зиму, і починається новий рік за сонячним календарем. І саме з цього дня починається відродження природи.

Прочитайте  виразно вірш Олени Пчілки:
Весна-чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса вставала:
І проліски, і травка,
Зелена муравка,
І кульбабка рясна,
Й фіалочка ясна.


-Який наказ «послала» весна?
-Висловіть власні припущення, чому весна звернулася спочатку саме до рослин, а не до тварин?

Практична робота «Пророщуємо рослини».

-Я пропоную, дітки, вам розпочати довготривале спостереження: самостійно
проростити знайдене насіння і поспостерігати за його розвитком, фіксуючи
результати спостережень.
(Джерело: https://goo.gl/cZWh3T)

1.ЯДС.

Тема. Я дізнаюсь про природу Укараїни.

-Прочитайте вірш:

Гори дикі і суворі,

Вічно гордо-мовчазні

Зверху дивляться в простори,

Де синіє синє море.  (О.Олесь)

-Які гори є в Україні?

-Що вам відомо про них? 

1.Досліджуємо медіа. Гори Карпати.


2.Перегляньте презентацію. Запам'ятайте, що таке гори, що таке рівнина, що таке полонина.


Творча майстерня (забажанням).



2.Українська мова.


3.Математика.
Тема. Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

1.Усний рахунок.
Розв'яжіть "ланцюжок".
18 - 6 + 4 - 10 + 3 - 0 + 10 - 9    (...)
Розв'яжіть логічну задачу.
На гілці сиділо кілька пташок. Після того як 4 пташки полетіло, на гілці залишилося на 2 пташки більше, ніж полетіло. Скільки пташок сиділо на гілці спочатку?
Назвіть число в якому 1дес. і 8од.; 2дес. 

2.Перегляньте уважно відео.


У робочому зошиті рівняння і задачу №4 записуєте за зразком:


У друкованому зошиті виконуєте с.9 - 10 до уроку 91.






Немає коментарів:

Дописати коментар