середа, 30 березня 2022 р.

Четвер 31.03.22

 


Доброго ранку! Працюємо з Україною в серці.

Весна. Природа пробуджується від зимової сплячки. Одним з перших нагадувань настання весни є птахи, що повертаються з теплих країн. Суєта птахів, їх щебетання вітає відродження природи.


Відгадайте загадки.

Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мошок поїдає.
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує.        
 (Ластівка)
                                                            
У червоних чобітках,
В білому халаті,
Навесні він прилетів
І сидить на хаті.                          
(Лелека) 

Навесні пташки чарівні
Оселились у шпаківні.
Пір’ячком виблискують,
Пісеньки висвистують.
Здогадались, дітки? Так?
Це весняний вісник –
…           (Шпак)

-Пригадайте, чому ці птахи відлітали від нас восени?
-А чи знаєте ви, який птах, за народним повір’ям, прилітає до нас зі снігом.
-Напишіть «графічний диктант». Візьміть листочок в клітинку, попросіть дорослих допомогти вам це зробити (продиктувати).

Цікаво знати.


Лелеки, за народними повір’ями, прилітають до нас 19 березня. Спочатку прилітають самці, облаштовують, як правило, минулорічне гніздо, а вже трохи згодом прибувають самички і допомагають у цій справі. Величезне гніздо лелека будує протягом декількох років, а добудовує щорічно, і люди допомагають пташкам у цьому. Самичка відкладає

3–6 яєць. Батьки-лелеки висиджують яйця по черзі, але вночі їх завжди зігріває самичка. Пташенята вилуплюються через 32 дні. А у 8 тижнів молоді лелеченята наважуються на перші самостійні польоти.

Білий лелека - птах сонця, миру і добра. Щорічно він повертається на старе місце наприкінці березня або на початку квітня. Люди звикли розглядати її як ангела-охоронця домашнього вогнища, як мирний символ сталості і благополуччя.

Лелеки занесені в Червону книгу. Їх треба охороняти. 

-Як по-іншому можна назвати лелеку?         (Чорногуз, бусел, бузько)

Вивчіть скоромовку:


Чорно-білий чорногуз
У болото чорне вгруз.


    • Виготовте  лелеку з паперу або зробіть аплікацію, переглянувши відео.




1.ЯДС.
Тема. Я досліджую рослини.

—Рослин на Землі дуже багато. Висока тополя і низенька фіалка, розлогий дуб і блакитні дзвоники – усе це різні рослини. Більшість з них – квіткові. Це рослини, з яких утворюється квітка та плід з насінням. Рослини складаються з однакових частин. Ці частини називаються органами рослин. 

1.Робота з підручником с.38

—Починати розглядати і називати органи рослини потрібно з кореня.

—Як ви думаєте, для чого рослині корінь? (Корінь всмоктує воду з ґрунту. А ще рослини  прикріплюються міцно корінням до ґрунту, щоб вітри не змогли її вирвати з землі).

—У різних рослин різне коріння. У буряка корінь товстий, великий. У пшениці – багато тонких, довгих корінців, а в осоту – довгий-предовгий корінь, не дуже товстий, від якого відходять тонкі корінці.

—Для чого рослині стебло? (По стеблу тече водичка до листків).

—Для чого листя рослинам? (У зелених листках утворюється крохмаль і цукор, які споживає сама рослина).

—Квітки у рослин бувають різноманітного кольору. Вони запашні, яскраві, приваблюють комах, які їх запилюють. Тільки після запилення з’являється у рослини плід, а всередині – насіння. Плоди споживають люди, тварини. Вони нам необхідні.

—Плоди у рослин теж різноманітні. Ви збирали жолуді – це плоди дуба, їли яблука – плоди яблуні, робили намисто з плодів з горобини.Таким чином різні рослини і схожі, і не схожі одна на одну.

—Які ж умови необхідні для життя рослин?

1. Рослина була кілька днів без світла. Вона змарніла. Отже, рослині потрібне ...

2. Цю рослину не поливали. Вона загинула. Отже, для рослини потрібна ...

3. Цю рослину підживлювали. Отже, рослині потрібні ...

4. Ця рослина була закрита скляною посудиною. Вона гарно збереглася, бо мала ...

—Отже, умови, які необхідні для життя рослин – це: повітря, світло, вода, тепло, поживні речовини. 

2.Відпочиньте. Руханка.


 Це цікаво!

Найкоротші стебла – у водяних плаваючих рослин. Найбільші листки – в лопуха. Найменша квітка – у ряски без кореневої, не більша за головку голки. Плоди хлібного дерева (в Азії) сягають 1 м завдовжки, масою до 20 кг.

3.Робота у друкованому зошиті с.31

Фантазуємо.

—Уявіть собі, що до нас на урок завітали жителі іншої планети, де немає рослин. Спробуйте розповісти їм все, що ви знаєте про різні органи рослин.

2.Українська мова.




Немає коментарів:

Дописати коментар