середу, 24 березня 2021 р.

Четвер 25.03.21.

                                                

                                       Продовжуємо працювати дистанційно.

1. Літературне читання.

Тема. Книга - джерело знань. Написання відгуку про прочитану книгу.

Переглянь уважно презентацію. 

Відгук — це текст, у якому дають оцінку прочитаного, почутого, побаченого, висловлюють ставлення до нього. Мета відгуку — описати свої почуття та думки, які з’явилися від знайомства з автором і його твором, а також рекомендація книжки або твору іншим читачам. Відгук може бути написаний у вигляді міркування, тоді він зазвичай містить тезу (думка читача про книжку), докази справедливості цієї думки; висновок (загальна оцінка книжки); рекомендації (кому прочитати цю книжку). відгук також може бути написаний у стилі вільного письма. З одного боку, писати будь-який вільний твір досить легко: коли немає заданих меж і можна озвучувати лише власні думки, є більше простору для творчості, але є у цієї медалі й зворотний бік — такий твір може виявитися досить сумбурним. Щоб цього не сталося, пропоную покроковий план складання відгуку на прочитаний твір:

1.Дуже уважно прочитайте книгу, обдумайте її зміст.

2.Обов’язково вкажіть автора і назву книги.

3.Тема і основна думка твору.

4.Де і коли відбуваються зображені у ньому події.

5.Запишіть, які епізоди викликали у вас найсильніші враження.

6.Вкажіть, що сподобалося, а що ні, і чому.

7.Напишіть про героїв книги, їхні вчинки, цікаві випадки.

8.. Вкажіть, чим збагатив вас твір, над яким питанням змусив задуматися, чи допомогли вам під час читання ілюстрації.

9.. Виберіть форму вашого відгуку (лист до товариша, до автора твору, лист у  видавництво, стаття у стінгазету).

 10.Подбайте, щоб у заголовку було виражено основну думку.

Про науково-популярну літературу відгук пишеться по-іншому:

чи зацікавила тебе книга;

про що нове ти дізнався з неї;

чи хочеш продовжувати читання на таку ж тему;

чи не важка книга за змістом і за формою викладання;

що не подобається тобі в книзі.

Напиши відгук про книгу, яка тобі сподобалась, у зошиті з літературного читання. Роботу надішли у вайбер.

2. Українська мова.

Тема. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.

1.Переглянь презентацію і виконай завдання.

2.Попрацюй зі збірником ДПА с.64 - 67

3. Математика.

Тема. Самостійна робота.

1. Встанови порядок дій, обчисли:

875 643 – ( 11 725 + 486) + ( 4 306 – 765) + 5 864

756 385 – ( 5 634 + 375) – 89 563 + ( 563 – 176) 

9735 : 59 + 335 -  53265 : 265 + 57 х 106 + 267 х 43 - 6398

2. Периметр трикутника 6 см 68 мм. Довжина однієї сторони 1 см 26 мм, іншої – 2 см 58 мм. Знайди довжину третьої сторони.

 Площа прямокутної ділянки 800 м², а ширина – 20 м. На скільки ширина цієї ділянки менше, ніж її довжина? 

3.Розв'яжи задачу.

 Із двох міст, відстань між якими 858 км, вийшли одночасно назустріч один одному два потяги й зустрілися через 6 годин. Швидкість одного потяга 78 км/год. Яка швидкість другого? На скільки швидкість другого потяга менше, ніж швидкість першого?

4. Розв'яжи рівняння.

Х х 7 + 280 = 420                340 - Х х 8 = 300

Роботу надішли у вайбер.

4. Я у світі.

Тема. Європейський Союз - співтовариство народів Європи.

Переглянь відео-ролик.


- Отже:

  • Європейський Союз — це сім'я 28демократичних країн, що спільно працюють задля миру і процвітання.
  • 9 травня 1950 року — день народження того, чим є зараз ЄС — відзначається щорічно як День Європи, який також святкується в Україні.
  • Війна між країнами ЄС є немислимою завдяки єдності, якої вони досягли за останні 60 років.
  • 28 комісарів, по одному з кожної країни ЄС, працюють над конкретними завданнями, такими як зовнішні відносини, енергетика, торгівля, культура та національні надбання.
  • Комісари – це посадова особа, наділена урядом особливими повноваженнями, представники своєї країни.
  • ЄС — дійсно унікальне явище, адже кожен народ із 28 країн унікальний по-своєму, своїми традиціями, звичаями, мовою, кухнею, а не тільки географією, кліматом та релігією.
  • Щоб рухатись уперед, потрібно не лише любити Батьківщину, а й знати та поважати своїх сусідів. А ще означає —- вивчати їхні звичаї і традиції, їхню національну культуру, етнос.                                                                                                                                                                                   Дякую за роботу! До побачення!





Немає коментарів:

Дописати коментар