Прокидаємось із великою любов'ю до нашої неньки - України!
Вітаю творчих, наполегливих, старанних розумників 1 - Д класу та їх чудових батьків!
Цього тижня працюємо за тематикою "Світ рослин".
Орієнтовні дослідницькі запитання:
● Чи є рослини живими?
● Що спільного між усіма рослинами?
● Чому людина не може жити без рослин?
Із кожним днем красуня-весна стає дедалі прекраснішою, наповнюючи все зеленню та радістю. Саме велич живої природи спонукає нас невпинно розвиватися і радіти життю.
Спробуйте розподілити картинки на дві групи. За якими ознаками ви це зробите?
Виконайте тестове завдання у робочому зошиті в косу лінію. Обведіть простим олівцем букву (А, Б...), яка відповідь на вашу думку правильна.
Які ознаки властиві лише живій природі?
А Форма
Б Розмір
В Дихання
Г Розмноження
Ґ Рух
Д Живлення
Е Забарвлення
Є Ріст
Перегляньте, будь ласка, відео.
Пофантазуйте про те, якою рослиною ви хотіли б бути. Намалюйте (не обов’язково асоціювати себе із реальною рослиною, можна вигадати свою).
Запишіть у зошиті назву рослинки, яка вам подобається, зробіть звуковий аналіз.
1.ЯДС.
Тема. Я досліджую рослини.
—У природі є різні рослини. Вони належать до різних груп.
Серед них є – дерева, кущі, трав’янисті рослини.
—Як
їх розпізнають? А все тому, що вони відрізняються стеблом.
—Яке
стебло у дерев? (Міцне, велике).
—Таке
стебло у дерева називається стовбуром.
Знати добре ми повинні:
Якщо стовбур є в рослини.
Він міцний, і він один.
А над стовбуром отим
Крона пишна з віт, гілля-
Здогадається й маля.
Що, звичайно, дітки це
Дерево це, деревце.
—Чи
можемо ми сказати, що кущі мають стовбур?
—У
кущів кілька міцних дерев’янистих
стебел.
Якщо стовбурці, малята.
Тонші, і як їх багато.
То тоді це будуть, певно,
Вже кущі, а не дерева.
—А
у трав’янистих рослин м’які соковиті
стебла.
Що росте низенько-низько
До землі близенько-близько?
І тендітна й невеличка.
Шовкова травичка.
Відпочиньте. Руханка.
Попрацюйте з підручником с.39
Гра
„Доведи”.
—Доведіть,
що калина – це кущ.
—Доведіть,
що чорнобривці – трав’яниста рослина.
—Доведіть,
що дуб – дерево.
Гра «Яка
рослина зайва?»
Дуб, троянда,
береза, тополя.
Конюшина, грицики, верба,
ромашка.
Малина, ожина, ялина,
калина.
Яблуня, чорнобривці, груша, слива.
Запишіть "зайві" рослини у робочий зошит з української мови. З одним з цих слів складіть речення і запишіть його у зошит.
Спробуйте виконати завдання.
Робота у друкованому зошиті с.32 (малюнки розфарбувати). 2.Українська мова.
3.Математика.
Тема. Творча робота над задачею.
1.Каліграфічна хвилинка.
Сьогодні пригадаємо, як пишеться цифра 2 22 222. Пропишіть один рядочок.
Другий рядок записуєте, вставляючи пропущені цифри:
10... ...13...15...17 18...20. Простим олівцем обведіть непарні числа.
2.Усний рахунок.
Виконайте завдання за посиланням.
Попрацюйте з презентацією.
Відпочиньте. Руханка.
Попрацюйте з підручником с.174 № 7 (задача). Розв'яжіть і запишіть у робочий зошит.
4.Оразотворче мистецтво.
Гарного вам дня, дорогі діти!
Немає коментарів:
Дописати коментар