неділю, 3 квітня 2022 р.

Понеділок 04.04.22

 

Прокидаємось із великою любов'ю до нашої неньки - України!

Вітаю творчих, наполегливих, старанних розумників 1 - Д класу та їх чудових батьків!

Цього тижня працюємо за тематикою "Світ рослин".
Орієнтовні дослідницькі запитання:
Чи є рослини живими?
Що спільного між усіма рослинами?
Чому людина не може жити без рослин?


Із кожним днем красуня-весна стає дедалі прекраснішою, наповнюючи все зеленню та радістю. Саме велич живої природи спонукає нас невпинно розвиватися і радіти життю.

Спробуйте розподілити картинки на дві групи. За якими ознаками ви це зробите?


Виконайте тестове завдання у робочому зошиті  в косу лінію. Обведіть простим олівцем букву (А, Б...), яка відповідь на вашу думку правильна.
Які ознаки властиві лише живій природі?

А     Форма
Б     Розмір
В     Дихання
Г     Розмноження
Ґ     Рух
Д    Живлення
Е    Забарвлення
Є    Ріст

Перегляньте, будь ласка, відео.



Пофантазуйте про те, якою рослиною ви хотіли б бути. Намалюйте  (не обов’язково асоціювати себе із реальною рослиною,  можна вигадати свою).
Запишіть у зошиті назву рослинки, яка вам подобається, зробіть звуковий аналіз. 

1.ЯДС.
Тема. Я досліджую рослини.

У природі є різні рослини. Вони належать до різних груп. Серед них є – дерева, кущі, трав’янисті рослини.

—Як їх розпізнають? А все тому, що вони відрізняються стеблом.

—Яке стебло у дерев? (Міцне, велике).

—Таке стебло у дерева називається стовбуром.

Знати добре ми повинні:

Якщо стовбур є в рослини.

Він міцний, і він один.

А над стовбуром отим

Крона пишна з віт, гілля-

Здогадається й маля.

Що, звичайно, дітки це

Дерево це, деревце.

—Чи можемо ми сказати, що кущі мають стовбур?

—У кущів  кілька міцних дерев’янистих стебел.

Якщо стовбурці, малята.

Тонші, і як їх багато.

То тоді це будуть, певно,

 Вже кущі, а не дерева.

 —А у  трав’янистих рослин м’які соковиті стебла.

 Що росте низенько-низько

 До землі близенько-близько?

 І тендітна й невеличка.

 Шовкова травичка.  

Відпочиньте. Руханка.


Попрацюйте з підручником с.39
Гра „Доведи”.

Доведіть, що калина – це кущ.

—Доведіть, що чорнобривці – трав’яниста рослина.

—Доведіть, що дуб – дерево.

Гра «Яка рослина зайва?»

Дуб, троянда, береза, тополя.

Конюшина, грицики, верба, ромашка.

Малина, ожина, ялина, калина.

Яблуня, чорнобривці, груша, слива.

Запишіть "зайві" рослини у робочий зошит з української мови. З одним з цих слів складіть речення і запишіть його у зошит.

Спробуйте виконати завдання.


Робота у друкованому зошиті с.32 (малюнки розфарбувати).

 2.Українська мова.                                         

                       


3.Математика.
Тема. Творча робота над задачею.

1.Каліграфічна хвилинка.
Сьогодні пригадаємо, як пишеться цифра 2   22  222. Пропишіть один рядочок.
Другий рядок записуєте, вставляючи пропущені цифри: 
10... ...13...15...17   18...20. Простим олівцем обведіть непарні числа.
2.Усний рахунок.
Виконайте завдання за посиланням.

Попрацюйте з презентацією.


Відпочиньте. Руханка.


Попрацюйте з підручником с.174 № 7 (задача). Розв'яжіть і запишіть у робочий зошит.

4.Оразотворче мистецтво.


Гарного вам дня, дорогі діти!


Немає коментарів:

Дописати коментар