понеділок, 28 березня 2022 р.

Вівторок 29.03.22

 


Доброго ранку, мої маленькі розумниці і розумники! Доброго ранку, шановні батьки! Ще один день навчання онлайн.

Вправа «Знайди рими до слів».

Весна ...        (красна).

Літечко — ...      (житечко).

Пшениця — ...    (пашниця).

Травицю — ...   (водицю).

- Як змінилися листяні дерева та кущі навесні?
- Опишіть бруньки, листочки на деревах.
- Яких птахів ви побачили?
- Які комахи з’явилися?
- Як змінилося небо?
- Як змінилася температура повітря весною?

Цікаво знати.

18 березня — починається весняний сонцеворот, коли день уже переважує ніч. З цієї нагоди влаштовували цікаві дитячі забави — «заклички птахів». Перед цим днем матері або бабусі випікали з тіста для дітлахів безліч різноманітних фігурних птахів. Таке обрядове печиво називали «жайворонками», або «голубками». Уранці ним прикрашали двір і сад, а коли сонце обігрівало землю, удень, виходили юрбами за село, несучи в долонях печиво.

Практична робота «Виготовляємо жайворонків» (забажанням).

Варіант 1. Виготовлення жайворонка із кольорового паперу.


Інструкція

Беремо двосторонній кольоровий папір або картон (можна взяти звичайний білий папір, а потім розфарбувати), ножиці та вирізаємо силует пташки.

□ Робимо в нашій пташці прорізи для хвоста і крил. Складаємо два аркуші паперу гармошкою — це будуть хвіст птаха і крила.

□ Вставляємо «гармошки» в прорізи (можна приклеїти). Малюємо очі жайворонка. Гармошку трохи розправляємо.

□ Ось такі красиві та дуже легкі у виконанні паперові жайворонки!

Варіант 2. Виготовлення жайворонка з білого паперу.


Інструкція

□ За шаблоном обводимо на папері пташку, 2 крила.

□ Вирізаємо.

□ Приклеюємо крильця.

□ Малюємо очка. Можна розфарбувати пташку.

Варіант 3. Ліплення жайворонка з пластиліну.





 □ Ліплення з пластиліну тулуба пташки.
 □ Оформлення голови пташки (очі, дзьоб).
 □ Ліплення з пластиліну крилець пташкти.
 □ Ліплення хвостика пташки.
 □ Ліплення гніздечка.

1.ЯДС.
Тема. Я дізнаюся про природу України.
 - Що таке море?
 - Море — це частина океану, що заходить у сушу. Море завжди з'єднане з океаном. Вода у морі є гірко-солоною.
 - Які моря омивають Україну? Розгляньте карту.
 - За своїми розмірами Чорне море глибше і більше, ніж Азовське. Його найбільша глибина   - 245 м. Через велику кількість водоростей Чорне море темніше за інші моря. Можливо, тому його назвали Чорним. Натомість Азовське море тепліше.

Перегляньте відео про мешканців водойм. Спробуйте їх запам'ятати.


- Яке значення в природі та в житті людини мають водойми?

Водойма — це місце відпочинку людей.

Водойма — це будинок для рослин і тварин.

Люди беруть із водойм воду для питва і приготування їжі.

З водойм беруть воду для господарських потреб.

По воді перевозять вантажі.

Воду для роботи беруть заводи і фабрики.

 

Слід оберігати водойми від забруднення, будувати очисні споруди, саджати на берегах водойм дерева, що зміцнюватимуть береги, розчищати джерела; виготовляти та розміщувати на берегах водойм заборонні знаки, роз’яснювальні написи.


2.Українська мова.
Попрацюйте з презентацією.


3.Математика.
Тема. Повторення вивченого.
Попрацюйте у робочому тоненькому зошиті.

1.Каліграфічна хвилинка.
Пригадайте, яке сьогодні число і запишіть цілий рядок, другий рядок запишіть непарні числа другого десятку.

2.Математичний диктант.
Знайдіть різницю чисел 18 і 5.
На скільки 20 більше 10.
До якого числа треба додати 3, щоб отримати 17?
Доданки 12 і 7. Знайдіть суму.
Перше число 18, друге на 6 менше. Чому дорівнює друге число?
До задуманого числа додали 6 і отримали 19. Яке число задумали?

3.Порівняте.
17 - 5 ... 12 + 4           0 + 13 ... 18 - 3
10 + 6 ... 15 - 3           5 + 11 ... 20 - 6

4.Попрацюйте з підручником с.177 №1, №2 (усно).
с.178 №6, №5 (письмово).


                                                      Тихого, гарного дня!




Немає коментарів:

Дописати коментар