Доборго тихого ранку, мої любі дітки та шановні батьки!
Наприкінці березня в усіх дитячих бібліотеках країни традиційно проходить Всеукраїнський тиждень дитячого читання. Долучаємось до акції під гаслом "З книгою до Перемоги!" (надішліть, будь ласка, фото дітей з книгою, яку вони читають).
4.Попрацюйте з підручником с.174 №4, №5
Прочитайте оповідання, або попросіть дорослих, щоб вам прочитали і дайте відповіді на питання.
Одного разу влітку всім літачкам сказали виконати маленькі завдання —перевезти парасольки, що захищають від сонця. Бруні дісталося найсолодше і найвідповідальніше завдання — відвезти морозиво для діток, котрих раніше привезли дорослі літаки до моря на відпочинок.
Складність завдання полягала в тому, що треба було перевезти вчасно і швидко, бо морозиво могло розтанути, холодильник був надто великий для маленького салону літачка. Знаючи погану звичку Бруні, вихователі його попередили ще звечора, щоб він рано встав і не запізнився. Бруня й сам розумів усю відповідальність завдання. Навіть поставив будильник. Та все-таки вчасно не встав і, не поспішаючи, прилетів на аеродром. Він запізнився. Ніхто його не сварив, ніхто нічого не сказав, бо нікого не було — всі виконували свої завдання. На аеродромі Бруню чекали коробки з морозивом. Узявши їх, він полетів до діток. Прилетівши на місце, розвантажив коробки і побачив, як підбігають до нього діти. Бруня дуже зрадів, і діти теж зраділи! Та коли коробки відкрили, усі діти почали плакати. Вони так чекали у цей спекотний день морозива, що дуже засмутилися, побачивши в коробках не морозиво, а молоко.
Бруні стало дуже соромно за своє запізнення. Нарешті він все зрозумів. Цей випадок назавжди змінив Брунине ставлення до запізнень. Відтоді Бруня вирішив прокидатися на півгодини раніше, звечора готувати шасі й швидко летіти на аеродром. Більше він не запізнювався.
- Яке завдання отримав Бруня влітку?
- У чому полягала складність завдання?
- Чи впорався Бруня зі своїм завданням? Чому?
- Який висновок зробив маленький літачок і як він може вплинути на його життя в майбутньому?
- У чому полягала складність завдання?
- Чи впорався Бруня зі своїм завданням? Чому?
- Який висновок зробив маленький літачок і як він може вплинути на його життя в майбутньому?
1.Українська мова.
2.Математика.
Тема. Повторення і закріплення вивченого.
1.Робота у друкованому зошиті с.6 - 7.
2.Математичний диктант. Запишіть у тоненький робочий зошит.
-Знайдіть суму чисел 10 і 8.
-До якого числа треба додати 6, щоб отримати 16?
-Між якими двома числами при лічбі стоїть 13?
-На скільки 18 більше 10.
-Запишіть число, в якому 5дес., 7дес. і 3од.
3.Відпочиньте. Руханка.
3.Творча майстерня.
Попрацюйте з геометричним матеріалом. Оберіть роботу, яка вам подобається, або виконайте свою.
Немає коментарів:
Дописати коментар