Вітаю усіх! Дякую за старанність, наполегливість, творчість!
Продовжуємо працювати.
1.ЯДС.
Тема. Рослини влітку.
Попрацюйте з презентацією.
Попрацюйте з підручником с.72 - 73.
Робота у друкованому зошиті с.59.
Руханка. Відпочиньте.
Досліджуємо медіа «Як утворюються плоди
і насіння»
Від квітки до молодого плода груші.
-З якої частини рослини згодом утворюється її
плід?
- Навіщо рослинам потрібні плоди та насіння?
- Отже, багато рослин розмножується насінням.
Після запилення зав'язь, що міститься всередині квітки, починає швидко рости і
змінювати форму. Так з'являються плоди. Вони бувають різними — м'ясисті і
соковиті, та тверді й сухі.
Яка ж чудова пора року літо!
Перегляньте відео.
2.Українська мова.Тема. Повторення вивченого матеріалу.
Сьогодні послухаєте казку В. Сухомлинського "У гості до конвалії".
- Про яку квітку ви почули? Де вона росте? Який її зовнішній вигляд? Опишіть.
Далі прочитайте цю казку. Перекажіть.
Прилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й прислухається. Чує, десь далеко – далеко дзвенять голосні дзві- ночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квітки конвалії. Кожна квітка – маленький срібний дзвіночок. Усередині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу – лунає дзвін, аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Полетіла бджілка, зібрала з квітки пилок.
– Дякую, квітко…
А квітка мовчала. Тільки тихо кивала голівкою. Бджола зрозуміла: це конвалія відповідає на її подяку. Понесла бджола пилок діткам.
Запишіть в зошит речення, які описують конвалію.
Доповніть опис квітки ще 2-3 реченнями. Запишіть у робочий зошит.
З нового рядка запишіть назви квітів, які ростуть влітку.
Виконайте звуковий аналіз двох записаних слів (на вибір).
Відпочиньте. Руханка.
Тема. Повторення вивченого.
Попрацюйте з відео.
Дякую за працю! Молодці!
Немає коментарів:
Дописати коментар