середа, 20 січня 2021 р.

Четвер 21.01.21.



 


                          Доброго усім ранку! Продовжуємо працювати дистанційно.

1.Українська мова.

Тема: Відмінювання особових займенників 3-ї особи однини й множини.

1.Робота над прислів’ями.

Прочитай, поясни зміст, спиши. Підкресли займенники.

1) Дерево живе, хоча з нього й осипається листя. 2) Час не віл, його не на-

лигаєш. 3) Ото, мамо, хвалять нас: чи ви мене, чи я вас. 4) Шануй сам себе, ша-

нуватимуть і люди тебе. 5) Хай робота тебе боїться, а не ти її.

2.Словникова робота.

Вправа «Е чи И?» Спиши, вставляючи букви.

Д..ван, к..шеня, пр..права, уч..нь, п..ріг, кор..дор, ч..р..вики, д..тина,

д..ктант, дят..л, гор..зонт, т..атр, хв..лина, кр..ниця.

3.Матеріали для роботи вміщені у відео. 



4.Опрацюй матеріал підручника с.127 вправа 248 (усно), вправа 254 (1,2, 3)

5.Домашнє завдання. с. 129 вправа 255 (1,2, 3, 4).

2.Літературне читання.

Тема: Остап Вишня"Солов'яча яєчня".

1.Дочитай оповідання Остапа Вишні "Солов'яча яєчня" на с.123 - 125 в підручнику.

2.Дай відповіді на запитання, вміщені після тексту.

3.Склади план оповідання, підготуй переказ за планом.

4.Виконай тест за наступним посиланням і перевір, наскільки уважно ти прочитав оповідання:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZwKfbd_91lx-CjyxhcPu8G-jKjO0974Ih_iZbDxn3M7HW8A/viewform?usp=sf_link

3.Математика.

Тема: Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці.

1.Попрацюй з підручником с. 108 № 655 (письмово), № 657 (обчислити вирази письмово), № 658 і № 659.

2.Самостіна робота. Виконай тест за наступним посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfO1B1uGLov0Fv6bahdTXJHSkHmUEmLnQgvKFTgkRe7RSJgmg/viewform?usp=sf_link

4.Я у світі.
Тема : Як налагодити хороші взаємини?
Переглянь відео про правила спілкування.


Прочитай притчу про взаємини між людьми, про повагу і вміння знайти спільну мову.

Жив-був юнак з поганим характером. Батько дав йому повний мішок цвяхів і сказав: «Забивай один цвях у ворота саду кожного разу, коли втратиш терпіння або посваришся з кимось».

У перший день він забив у ворота саду 37 цвяхів. У наступні тижні він навчився контролювати кількість забитих цвяхів, зменшуючи її день-у-день. Так він зрозумів, що легше контролювати себе, ніж забивати цвяхи.

Нарешті, настав той день, коли юнак не забив жодного цвяха у ворота саду. Тоді він прийшов до батька і радісно повідомив йому цю новину! Тоді батько сказав юнаку: «Виймай один цвях з воріт кожного дня, коли не втрачатимеш терпіння»

Нарешті, настав той день, коли юнак зміг сказати батькові, що витягнув всі цвяхи. Батько підвів сина до садових воріт і сказав: «Ти прекрасно поводився, але поглянь, скільки дірок залишилося в твоїх воротах! Ніколи вони не будуть такими як раніше!»

Тоді юнак зрозумів, якої шкоди завдавала його поведінка не тільки іншим, але і йому самому. 

Нам іноді простіше руйнувати стосунки, але слід пам’ятати, що відбудовувати їх знову буде значно важче, ніж турбуватись про них весь час.

 Зроби висновок про прочитане.

Переглянь ще відео.

                                            Дякую за роботу! Чудового дня!





Немає коментарів:

Дописати коментар