середа, 13 січня 2021 р.

Четвер 14.01. 21.

 


Доброго ранку усім!

                                                      О 9 годині зустрічаємось у ZOOMI.

                                  Інформація для тих, хто був відсутній на онлайн уроках.

1.Літературне читання. Урок позакласного читання.

Тема: Творча діяльність учнів на основі прочитаного. Складання розповіді від імені одного з героїв прочитаного твору, заповнення пропусків у прозових віршованих творах.

1. Прочитай речення, уявляючи на місці зірочки букву «О», і придумай своє, щоб воно доповнювало прочитане.

1. Це бул* темн*г* зим*в*г* веч*ра.

2. С*нце сх*вал*ся за *брій.

3. В*сени шк*лярі зн*ву пішли д* шк*ли.

4. В*л*дя з брат*м відп*чивали на м*рі.

5. В *дн*г* зл*г* г*сп*даря був д*брий с*бака.

6. *дягнув С*нцевик-Чарівник *дяг з ж*вт*г* листя.

7. Зим*вий ран*к дихав м*р*з*м і свіжістю.

8. За сел*м пр*стягл*ся к*л*систе п*ле.

9. Х*дить гарбуз п* г*р*ду.

10. К*тилася т*рба з вис*к*г* г*рба.

11. Шк*лярі д*глядають за м*л*дим сад*чк*м.

 2. Склади «плутанку» слів у прислів'я.

1. тіло, душу. Шабля ранить слова.

2. і слово в зігріє Тепле мороз

3. кішці слово Тепле і приємне.

4. не Слово язик не полова, помело.

5. за дорожчі щирого Слова частування вітання.

6. як то вже Слово — вилетить, не його горобець, не спіймати.

7. Відшукай якомога більше слів.

З. Допиши віршик.

Ходить лісом їжачок,

В нього шубка з …

Вночі їй завжди півник сниться.

Вона не курка, а ... .

У неділю на Хрещатик

Квочка вивела ...).

По дорозі жук повзе,

На спині листок ... .

Свиня навчала діточок:

— Вмивайте вранці ... .

Ну й дивина! Не знає Таня й досі,

Яка пора іде за літом? ... .

4. Опрацювання оповідки Василя Сухомлинського «Ґавеня і Соловей».

-Прочитай казку.

                                                  ҐАВЕНЯ І СОЛОВЕЙ

                                                                 Казка

  Вивела Ґава одне-єдине пташеня - Ґавеня. Вона любила своє дитя, частувала його смачними черв'ячками.

Та ось полетіла Ґава по їжу й пропала. Уже й сонечко піднялося вище за дерево, на якому вони жили, а матері все нема. Заплакало Ґавеня. Плаче, сльози струмками ллються додолу. Чимало пташок притихло, жаль їм бідолашного малого.

Почув Соловей плач Ґавеняти. Затремтіло з жалощів солов'їне серце. Залишив своє гніздо Соловей, прилетів до гавиного, сів поруч із пташеням і заспівав свою чудову пісню. Аж вітер притих, заслухався.

 А Ґавеня, мов і не чує солов'їного співу, плачем заливається.

Та ось почуло Ґавеня - десь удалині пролунав материн голос: кра, кра... Умить перестало воно плакати й каже:

- Чуєш, це моя мама співає! Замовкни, будь ласка, не пищи!

- Кра, кра-кра... - залунало поблизу, і Соловей замовк. Він перелетів на сусіднє дерево й задумався... Того вечора ліс не чув солов'їного співу

- Як ви думаєте: цей твір за жанром — оповідання, байка чи притча?

- Про кого цей твір?

- Назвіть дійових осіб.

- Прочитайте найкоротше слово; усі іменники; усі дієслова; прикметники.

-Чому плакало Ґавеня?

- Хто прилетів його заспокоювати?

- Прочитайте, що зробив Соловей, коли прилетів до Ґавеняти?

- Чи заспокоїлось Ґавеня, коли Соловей заспівав?

- Зачитайте, що сказало Ґавеня Солов'ю, коли почуло материн голос.

- Чому Ґавеняті не сподобався спів Солов'я?

-Який висновок можна зробити? (Для кожної дитини голос рідної матусі найкращий.)

        Домашнє завдання.

Придумати усну розповідь на тему «Про що задумався соловей». Дібрати три загадки про явища природи.

2.Українська мова.

Тема: Повторення вивченого про числівник. Зміна числівників за питаннями.

1.Попрацюй з презентацією.

2.Попрацюй з підручником с.114-115, впр. 224(1,2, 3 завд.); впр. 225 (1,2 завд.); впр.226 (2,3 завд.).

Домашнє завдання.

с.118 (Запитання і завдання для повторення.)


3.Математика.

Тема:Задачі, пов'язані з площею прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії.

1.    Математичний диктант.

-Запишіть тільки відповіді:

-       Добуток чисел 850 і 2;

-       Ділене 1000, дільник 250, чому дорівнює частка;

-       Чому дорівнює третя частина від 1200 м;

-       Скільки міліметрів в 1 дециметрі;

-       Скільки хвилин у 9 годинах?

-       Від’ємник 370, різниця 440. Знайдіть зменшуване;

-       Чому дорівнює площа квадрата зі стороною 7 м?

-       Яке число передує числу 4000?

-       Пригадай:

-       Що називають площею?

-       Як обчислити площу прямокутника?

-       За якою формулою обчислюють площу прямокутника?  (S= ab)

-       Що для цього слід знати?  (Виміряти довжини сторін)

2.Виконання завдань за підручником с. 103 №627

          -    Чи всі дані ми маємо, щоб обчислити периметри і площі фігур?

-       Як знайти периметр прямокутника? Запиши формулу.

-       Периметр квадрата? Запиши формулу.

-       За якою формулою обчислимо площу прямокутника? Запиши формулу.

-       Площу квадрата? Запиши формулу.

-       Самостійно запиши короткий запис умови задачі і розв’язання.

№ 630. Розв’язування задачі з логічним навантаженням.

-       Про що умова задачі?

-       Які дані відомі в умові задачі?

-       Які – невідомі?

-       Чи можемо ми одразу дати відповідь на головне питання задачі?

-       Що для цього нам потрібно знати?

 № 628. Розв’язати вирази.

№ 631. Розв’язати задачі. (виконай дії з поясненням)

№632. Розв’язати задачу.

№629. Обчислити вирази.

 Домашнє завдання: дидакт. матер.:с.100-101 варіант1, задача №1, №3.

4.Я у світі.

 Тема: Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини?

Сьогодні  ви більше дізнаєтеся,  що таке конфлікт, як  уникати  конфліктів   і   як конфлікт  подолати.

- Що таке, на вашу думку, конфлікт?

(Конфлікт — суперечність, що виникає між людьми.)

Конфлікт це невдоволеність, тривога, небажання спілкуватися з певними людьми. Конфліктів не уникнути, адже всі люди різні, мають різні думки, бажання, інтереси, тобто їхні зіткнення можливі. Помилковою є думка, начебто під час конфліктної ситуації краще удавати, ніби нічого не сталося. Потрібно його розв’язувати.

Можливі такі форми конфліктів.

- Зіткнення думок, незгода  (конфлікт не зачіпає особистості);

- невдоволеність  (з’являються негативні емоції);

- протидія;

- сварка (конфлікт зачіпає особистість у цілому);

- розрив (остаточне припинення стосунків).

 Можливі такі способи розв’язання конфлікту:

- «Чарівні» слова;

- компроміс (згода на основі взаємних поступок);

- вияв турботи, ніжності, любові;

- усвідомлення й визнання власної провини чи неправоти у суперечці;

- підняття престижу, самоповаги, гордості противника;

- жарт, гумор;

- віра в позитивне розв’язання конфлікту і добрі стосунки;

- уміння поставити себе на місце іншої сторони конфлікту.

- Чому ж існують конфлікти між людьми?

 Конфлікти існують між людьми для того, щоб вони навчилися спочатку розв’язувати їх за законами любові й зрештою навчилися жити безконфліктно. Але будь-який конфлікт — це початок біди, великої чи малої. Тому потрібно уникати конфліктів.

  Якщо ж усе-таки конфлікту не вдалося уникнути, тоді, необхідно вчинити так,  як радять психологи (переглянь презентацію).

 Запам’ятайте важливі правила!

- Бути розсудливим і виваженим краще, ніж сваритися;

- необхідно завжди шукати такі шляхи, щоб уникнути сварок, образ і конфліктів;

- ніколи сам не роби того, чого б не хотів, щоб зробили тобі

 Нерідко наше життя затьмарюють конфлікти. Вони, як правило, є наслідком невміння спілкуватися.

Причини конфліктів:

- Особиста неприязнь;

- різні думки, характери;

- небажання вислухати одне одного;

- зіткнення інтересів;

- невміння слухати;

- знущання над слабшими;

- невміння товаришувати;

- невміння прощати.

Запам’ятайте! Якщо виник конфлікт, слід шукати рішення, прийнятне для всіх.

  Склади свої  правила розв’язання конфліктів.

Ви, напевно, переглядали мультфільм про Кота Леопольда і двох мишенят. Вони обзивали Леопольда «підлим боягузом», улаштовували йому пастки, але часто потрапляли у них самі. Леопольд завжди казав мишенятам:  «Хлоп’ята, давайте жити дружно!».

- Прочитайте правила Кота Леопольда. Додайте свої правила, які допоможуть уладнати конфлікт.

 Здавна на Землі цінувалось чесне, відкрите життя. Люди дотримувались «золотого правила поведінки».

Ставтесь до людей так,

Як би ви хотіли,

Щоб люди ставились до вас!



                            Дякую за роботу! Гарного дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар