четвер, 21 травня 2020 р.

22 травня, п'ятниця


Доброго ранку, любі діти і шановні батьки! Сьогодні ми працюємо останній день. Ви гарно працювали весь час, ви молодці! Наступний тиждень - тиждень вашої творчості "Мистецькі барви - 2020" у дистанційному навчанні. Кожен з вас має підготувати номер на тему відповідно до днів тижня:
Понеділок 25.05.2020р. - День поезії;
Вівторок 26.05.2020р. - День музики;
Середа 27.05.2020р. - День пісні;
Четвер 28.05.2020р. - День спортивного танцю та гімнастики.
(обираєте номер, тематику, готуєте виступ, записуєте відео, тривалість одного відеозапису до 3хв.) Журі визначить переможців. 
Відеозаписи номерів всіх бажаючих необхідно подати педагогу-організатору Більській Ірині Вікторівні в програмі Viber або на електронну адресу bilskai26@gmail.com з 25 травня по 28 травня 2020р.

Продовжуємо працювати .
1.Українська мова.
Тема. Повторення вивченого.
1. До поданих слів дібрати слова з чергуванням голосних або приголосних у корені.

Сіль, ніч, шість, кінь, ніс, політ, друг, рука, нога, осінь, віз, горіх,  сніг, рік, зірка, біг, несе, двір.

2.Із поданих слів скласти речення, позначити корінь у виділених словах.
1)   На, золота,  колгоспних, дозріває, полях, пшениця.
2)   До, в'ється, крута, річки, стежечка.
3)   В, сливи, вишні, абрикоси, дозрівають, садах.
4)   На, Василько, музичній, в, вчиться, школі.
5)   засвітило, небі, сонечко, ясне.

3.Написати оповідання  за даним кінцем. Використати такі слова:
 назбирати, побачили, перескакували, принесли, перескакували,
побігали, погралися. Виділити в цих словах префікси.
 …Веселі й радісні, поверталися додому Петрик, Надійка і Галя.
Вони добре провели свій вихідний день у лісі.

2. Математика.
Тема. Повторення вивченого.
1.Розв'яжи логічні задачі.
а)Андрій і Максим завзяті колекціонери. Вони збирають іграшкові машинки. Якось вони вирішили обмінятися деякими моделями своїх колекцій. Спочатку Андрій віддав частину своїх машинок Максимові. Згодом Максим – Андрієві, потім знову Андрій – Максимові, і, нарешті, Максим віддав Андрієві машинки востаннє. Після такого обміну у кожного хлопця стало по 80 машинок. Кількість машинок, яка передавалася щоразу, до­рівнювала кількості машинок у того, хто їх отримував.
Скільки машинок було в Андрія та Максима до обміну?
б)Закінчи міркування – постав пропущені слова і числа.
За умовою задачі блокнот, зошит, ручка та олівець (4 предмети) коштують 3 грн 70 к., а зошит, ручка і олівець (3 предмети) – 1 грн 90 к. Отже, можна знайти, скільки коштує ______________ . Знаючи, що зошит, ручка і олівець (3 предмети) коштують 1 грн 90 к., а зошит і олівець (2 предмети) – 1 грн 10 к., можна знайти, скільки коштує ______________ .
Продовж міркування самостійно та запиши розв’язання задачі з поясненням до кожної дії.
в)Скількома розчерками можна накреслити таку фігуру? Спробуй накреслити цю фігуру тією кількістю розчерків, яку ти визначив.

3. Фінансова грамотність.
Опрацюйте матеріал у зошиті с. 62-71.

4. Трудове навчання.

Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар