понеділок, 18 травня 2020 р.

19 травня, вівторок


Продовжуємо працювати дистанційно.

1. Українська мова.
Тема. Повторення вивченого. Що ми знаємо про іменник.


1.Запишіть каліграфічно у зошит:
Зз  зам  етіль  заметіль  завія  хурделиця хуртовина
-       До якої відомої вам частини мови належать ці слова?
-        Доведіть, що це іменники.
-       Яке значення цих слів?
-        Доберіть до них ще слова-синоніми, запишіть їх каліграфічно у зошит.
-        Які з цих іменників утворені за допомогою префікса?
-        Які іменники спільнокореневі?
-        Зі словом хуртовина побудуйте і запишіть речення, визначте в  ньому головні і другорядні члени.                                                                       
-       Що ви знаєте про іменник? 
                                                  
2.Списати слова, визначити рід іменників.    
Ведмідь, поїзд, банкір, їжак, парасолька, фермер, береза, дідусь, ромашка, дитина, театр, агроном.

3.Пригадайте.
 -   У яке море впадає ріка Дніпро?
-   Яка річка протікає у нашій місцевості?
-    Які українські брати-боксери відомі усьому світу?
-   Хто з космонавтів перший побував у космосі?
-        Що ви можете сказати про слова-відповіді?  
(Це власні назви, які пишуться з великої букви).
- Доберіть загальну назву для кожної групи власних назв і запишіть.
 1) Київ, Донецьк, Луганськ, Полтава, Львів - …
 2) Марія, Василь, Іван, Ольга, Йосип - …
 3) Україна, Японія, Китай, Англія, Італія - …
 4) Шевченко, Іванов, Величко, Ткаченко - …

4.Випишіть іменники в 3 колонки (ч.р., ж.р., с.р.). Вставте букви.
М_даль, історі_, в_рблюд, неб_, н_діля, інд_к, оз_ро, д_ректор.
-Підкресліть першу букву в словах і прочитайте, яку оцінку вам ставить Іменник.
- Зі слів кожного рядка складіть і запишіть речення, добираючи потрібний прийменник та змінюючи закінчення іменників.
1) Малювати, олівець, альбом.
2) Плисти, човен, річка.
3) Ліпити, їжачок, пластилін.
4) Танцювати, учні, свято.
Скласти казку-міркування «Що сталося б у королівстві Граматики, якби зникли іменники?» (завдання надіслати у групу).

2. Літературне читання.
Тема. Узагальнення і систематизація знань. Робота з літературним твором.

1.Попрацюйте з текстом.
Прочитайте уважно. Перекажіть близько до тексту батькам.

О                                            Гірке морозиво
- Петрику, ти це куди біжиш?
- По морозиво, - похвалився хлопчик.
- І я теж з'їла б... - зітхнула Оленка. - Та грошей зараз немає.
- Ходімо, дам половину, - запропонував Петрик. - Тільки потім віддаш цілу. Згода? 
    Оленка промовчала. Дуже вже хотілось їй морозива. А онде й лоток, біля якого товпилися люди. Тут діти побачили дідуся, який штурхав костуром по землі, наче щось шукав.
- Дідуню, ви щось загубили? - спитала Оленка.
- Ой, дітоньки, поспішав по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку.
- То ми вам допоможемо, -  защебетала дівчинка і кинулась разом із Петриком збирати монети.
- Ну, от і все. Тримайте, - передаючи гроші старому, мовив хлопчик.
Дідусь подякував і пішов у бік аптеки, а діти - мерщій за морозивом.
- Дві порції дайте, - задихавшись від бігу, попросив Петрик.
- Як дві? У тебе ж грошей було тільки на одну, - здивувалась Оленка.
- Т-с-с-с! Я, коли збирав монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде.
- А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав?
- Хе! Велике діло - двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі шукав.
- Який сором, - обличчя дівчинки зблідло. - Я не хочу такого морозива, - промовила рішуче. - Це гірке морозиво!
А далі благально: - Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну.
Оленка схопила здачу і бігом до аптеки.
- От чудна, - знизав плечима Петрик. - А говорила, морозива хоче.

2.Дайте відповіді на запитання.
- З якою умовою Петрик згодився дати Оленці половину морозива? 
- Куди  поспішав дідусь?
 - Як діти допомогли дідусеві?
-  Як вчинив Петрик? 

- Дайте розгорнуту відповідь.
- Скільки порцій морозива попросив Петрик у продавця?
- Чому Оленка відмовилась від морозива? 
-  Що зробила Оленка із знайденими грошима?
 - Як Петрик відреагував на вчинок дівчинки?

3. Математика.
Тема. Повторення усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Письове ділення на одноцифрове число виду 966 : 3.
Попрацюйте з підручником с. 172 №1149 (усно), №1150, №1153, №1156, №1157 (письмово). 
                       Дякую за співпрацю. Гарного дня.








Немає коментарів:

Дописати коментар