Продовжуємо працювати дистанційно.
1. Українська мова.
Тема. Повторення вивченого. Що ми знаємо про іменник.
1.Запишіть каліграфічно у зошит:
Зз зам
етіль заметіль завія
хурделиця хуртовина
-
До якої відомої вам частини мови належать ці слова?
-
Доведіть, що це іменники.
-
Яке значення цих слів?
-
Доберіть до них ще слова-синоніми, запишіть їх каліграфічно у зошит.
-
Які з цих іменників утворені за
допомогою префікса?
-
Які іменники спільнокореневі?
-
Зі словом хуртовина побудуйте і запишіть речення, визначте в
ньому головні і другорядні члени.
-
Що ви знаєте про іменник?
2.Списати слова, визначити рід іменників.
Ведмідь, поїзд, банкір, їжак, парасолька,
фермер, береза, дідусь, ромашка, дитина, театр, агроном.
3.Пригадайте.
- У яке море впадає ріка Дніпро?
- Яка річка протікає
у нашій місцевості?
- Які українські
брати-боксери відомі усьому світу?
- Хто з космонавтів
перший побував у космосі?
-
Що ви можете сказати про слова-відповіді?
(Це власні назви, які пишуться з
великої букви).
- Доберіть загальну назву для кожної групи власних назв і
запишіть.
1) Київ, Донецьк,
Луганськ, Полтава, Львів - …
2) Марія, Василь, Іван, Ольга, Йосип - …
3) Україна, Японія, Китай, Англія, Італія - …
4) Шевченко, Іванов, Величко, Ткаченко - …
4.Випишіть іменники в 3 колонки (ч.р., ж.р., с.р.).
Вставте букви.
М_даль, історі_, в_рблюд, неб_, н_діля, інд_к, оз_ро, д_ректор.
-Підкресліть першу букву в словах і прочитайте, яку оцінку вам ставить
Іменник.
- Зі слів кожного рядка складіть і запишіть речення,
добираючи потрібний прийменник та змінюючи закінчення іменників.
1) Малювати, олівець, альбом.
2) Плисти, човен, річка.
3) Ліпити, їжачок, пластилін.
4) Танцювати, учні, свято.
Скласти казку-міркування «Що сталося б у королівстві Граматики, якби зникли
іменники?» (завдання надіслати у групу).
2. Літературне читання.
Тема. Узагальнення і систематизація знань. Робота з
літературним твором.
1.Попрацюйте з текстом.
Прочитайте уважно. Перекажіть близько до тексту
батькам.
О
Гірке
морозиво
- Петрику,
ти це куди біжиш?
- По морозиво, - похвалився хлопчик.
- І я теж з'їла б... - зітхнула Оленка. - Та грошей зараз немає.
- Ходімо, дам половину, - запропонував Петрик. - Тільки потім віддаш цілу. Згода?
- По морозиво, - похвалився хлопчик.
- І я теж з'їла б... - зітхнула Оленка. - Та грошей зараз немає.
- Ходімо, дам половину, - запропонував Петрик. - Тільки потім віддаш цілу. Згода?
Оленка промовчала. Дуже вже
хотілось їй морозива. А онде й лоток, біля якого товпилися люди. Тут діти
побачили дідуся, який штурхав костуром по землі, наче щось шукав.
- Дідуню, ви щось загубили? - спитала Оленка.
- Ой, дітоньки, поспішав по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку.
- То ми вам допоможемо, - защебетала дівчинка і кинулась разом із Петриком збирати монети.
- Ну, от і все. Тримайте, - передаючи гроші старому, мовив хлопчик.
Дідусь подякував і пішов у бік аптеки, а діти - мерщій за морозивом.
- Дві порції дайте, - задихавшись від бігу, попросив Петрик.
- Як дві? У тебе ж грошей було тільки на одну, - здивувалась Оленка.
- Т-с-с-с! Я, коли збирав монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде.
- А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав?
- Хе! Велике діло - двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі шукав.
- Який сором, - обличчя дівчинки зблідло. - Я не хочу такого морозива, - промовила рішуче. - Це гірке морозиво!
А далі благально: - Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну.
Оленка схопила здачу і бігом до аптеки.
- От чудна, - знизав плечима Петрик. - А говорила, морозива хоче.
- Дідуню, ви щось загубили? - спитала Оленка.
- Ой, дітоньки, поспішав по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку.
- То ми вам допоможемо, - защебетала дівчинка і кинулась разом із Петриком збирати монети.
- Ну, от і все. Тримайте, - передаючи гроші старому, мовив хлопчик.
Дідусь подякував і пішов у бік аптеки, а діти - мерщій за морозивом.
- Дві порції дайте, - задихавшись від бігу, попросив Петрик.
- Як дві? У тебе ж грошей було тільки на одну, - здивувалась Оленка.
- Т-с-с-с! Я, коли збирав монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде.
- А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав?
- Хе! Велике діло - двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі шукав.
- Який сором, - обличчя дівчинки зблідло. - Я не хочу такого морозива, - промовила рішуче. - Це гірке морозиво!
А далі благально: - Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну.
Оленка схопила здачу і бігом до аптеки.
- От чудна, - знизав плечима Петрик. - А говорила, морозива хоче.
2.Дайте відповіді на запитання.
- З якою умовою Петрик згодився дати Оленці половину морозива?
- Куди поспішав дідусь?
- Як діти допомогли дідусеві?
- Як вчинив Петрик?
- Як вчинив Петрик?
- Дайте розгорнуту відповідь.
- Скільки
порцій морозива попросив Петрик у продавця?
- Чому
Оленка відмовилась від морозива?
- Що зробила Оленка із знайденими грошима?
- Як Петрик відреагував на вчинок дівчинки?
3. Математика.
Тема. Повторення усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Письове ділення на одноцифрове число виду 966 : 3.
Попрацюйте з підручником с. 172 №1149 (усно), №1150, №1153, №1156, №1157 (письмово).
Дякую за співпрацю. Гарного дня.
Дякую за співпрацю. Гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар